Návod

1. Vlak


Ze začátku odějděte jedinými otevřenými dveřmi do druhého kupé, kde se po krátkém videu musíte vypořád s několika zombíky. Pokračujte dále na západ a vstupte do dalšího kupé. V kabince si seberte zelenou kytku, náboje a uložte si hru. Přečtěte si zprávu a vyjděte na chodbu, pokračujte dál, dokud nenarazíte na mrtvolu od které si vemte klíče. Poprvé se setkáte s Billym, následujte ho a vypořádejte se se psy, kteří proskočí oknem. Od Edwarda si vemte dvoje náboje. Běžte až na začátek a klíčem odemkněte dveře na východě kupé. Znovu narazíte na Billyho, který vám nabídne spolupráci, přečtěte si manuál na stolku a jděte po schodech nahoru. Narazíte na podivného mutanta, kterého několika výstřeli sundáte, ale na Rebeccu se vrhnou slimáci. Naštěstí vám pomůže Billy a od této chvíle, až do konce hry budete moc ovládat Billyho a Rebeccu a libovolně přepínat mezi oběma za pomocí tlačítka B. Na konci jídelny vylezte po žebříku na střechu a pokračujte až k díře ve střeše. Pohrajte si s kabely, Rebecca spadne dolu, vemte klíče a dejte je do malého výtahu a pošlete je dolu. Přepněte na Billyho a vraťte se ke schodům pod jídelnou a projděte nyní už opravenými automatickými dveřmi. Z výtahu si vemte klíče a jděte do kupé kde jste poprvé potkali Billyho, odemkněte zamknuté dveře, vemte si mapu ze zdi, přečtěte si zprávu na stole a vemte si ze skříně aktovku. Zmáčkněte blikající vypínač na stěně a spusťte žebřík, po kterém vylezte nahoru. Barem projděte až do dalšího kupé, hned vedle dveří si vemte špičák a jděte do jediné místnosti, která zde je. Vemte si brokovnice, náboje a nějaké zdraví a vraťte se do baru. Čeká vás první opravdový souboj s bossem, ale není zase tak těžký, jak by se mohlo na první pohled zdát. Zaměřte se na jeho klepeta a kontrolujte si stav vašeho zdraví a neměl by být problém. Až s ním skončíte, tak si nezapomeňte vzít ze země tyč a běžte zpět k výtahu, kterým pošlete Rebecce špičák, kterým otevře zamčené dveře. Až budete opět pohromadě, tak tyčí otevřete poklop v místnosti s výtahem a prolezte do další části vlaku. Zastřelte psy, seberte munici a sprej a ještě krabičku, kterou otevřete a získáte tak první prsten. Projděte dveřmi až na konec vlakové soupravy a s Billym zmáčkněte panel, zatímco s Rebeccou si seberte ze zdi vystřelovací hák. Jděte do kupé, kde jsou schody nahoru a vedle nich je otevřené okno. Otevřeným oknem vystřelte hák a vylezte po něm s Rebeccou nahoru, pokračujte k další díře ve střeše a seskočte dolů. Zastřelte zombii a posbírejte předměty, mezi jinými i druhou krabičku, ve které je i druhý prsten. Otevřte dveře a běžte za Billym, pomocí prstenů odemkněte aktovku a vyndejte z ní elektronickou kartu. Běžte si uložit hru a tam kde jste u mrtvoly získali první klíč, použijte kartu na elektronické dveře. Po krátkém videu jděte až do ovládací kabiny, kde se seznamte s tím, jak zastavit vlak. Vyberte si s kím chcete jít až na druhý konec vlaku, kde jste získali vystřelovací hák, a s kým zůstat v ovládací kabině. Běžte však jen s tím, kdo je dobře vyzbrojený, neboť vás po cestě čeká mnoho zombíků a rozhodně nesmíte zapomenout na další kartu, která leží na ovládacím pultíku a s níž aktivujete panel na druhém konci vlaku. Máte na to jen tři minuty, takže se moc neflákejte. Až dojdete na druhý konec vlaku musíte na panelu zadat následující čísla tak, aby jste se dopracovali k číslu, které svítí na panelu, je však náhodné, může to být buď 36, 67, nebo 81.

36- zadat devětkrát 3 a na konec jednou 9
67- zadat devětkrát 7 a na konec jednou 4
81- zadat devětkrát 8 a na konec jednou 9

Až se vám to podaří, tak se hra automaticky přepne na Billyho, s kterým musíte udělat to samé, akorát s jiným číslem. A to buď 42, 53 nebo 67.

42- zadat devětkrát 4 a na konec 6
53- zadat devětkrát 5 a na konec 8
67- zadat devětkrát 7 a na konec 4

Tímto zastavíte vlak (čí ho spíše zbrzdíte, aby z vás alespoň něco zbylo). A po menší kolizi se ocitnete v nové lokaci.


2. Výcvikové centrum


Ze začátku si posbírejte věci kolem trosek vlaku, vemte si i vystřelovací hák, protože ho budete v pozdější části hry ještě potřebovat a vydejte se kanalizací do výcvikového centra. Uložte si hru a v druhém patře otevřte dveře do pokoje, ve kterém si přečtěte zprávu a vemte si kliku. Vraťte se dolu a jděte do jídelny na východě. Severními dveřmi projděte chodbou až do místnosti, ve které si vemte brokovnici. Žebřík zatím ignorujte a vraťte se zpátky do haly a v druhém patře projděte dvojitými dveřmi do učebny. Vemte si náboje, přečtěte si zprávu a jedinými otevřenými dveřmi jděte dále. Projděte chodbu a dvojitými dveřmi vejděte do knihovny. Je zde páska na uložení hry a také mikrofilm A, ale nejdůležitější je výtah. Postavte na něj Rebeccu a s Billym za pomocí kliky ji vytáhněte nahoru. V místnosti s hodinamy si poraťte s šváby a pokračujte přes zahradu do velké místnosti s pákami a odemkněte dveře pod schody. Přepněte se na Billyho a běžte do druhého patra v hale a dveřmi na východě běžte ze Rebeccou. V dveřích pod schody najdete na gauči granátomet a nějaké střelivo, pak běžte nahoru k pákám a s Billym vytáhněte nahoru klec v prázdném bazénu. S Rebeccou si dojděte pro klíček, ale budete překvapeni obří stonožkou, která popadne Rebeccu. S Billym si vemte do ruky granátomet a po pár ranách Rebeccu pustí. Když vám dojdou náboje do granátometu, klidně použíjte brokovnici nebo i pistol. Běžte do jídelny v přízemí a klíčem odemkněte červené dveře do kuchyně, kde si seberte plyn do zapalovače, který ihned zkombinujte s Billyho zapalovačem. Jsou zde také prázdné láhve, které můžete naplnit kanystry a použít je jako zbraň. V chodbě s dvojitými dveřmi do knihovny běžte až nakonec chodby, odemkněte dveře a uvnitř posuňte stolek pod hlavu jelena, zhasněte ať vidíte kde se nachází hodinová ručička. Nezapomeňte na náboje do brokovnice. V knihovně zapalte svíčku vedle dveří a uvnitř posuňte knihovnu, vemte si knihu, ze které vyndejte křídla k soše anděla, posbírejte náboje a běžte do místnosti s hodinami a vložte do nich ručičku. Nastavte hodiny na 8:15 a tím otevřete dvoje dveře. V druhém patře běžte do nově otevřené místnosti a vemte si mikrofilm B. V prvním patře v západní části najdete nově otevřenou místnost s projektorem, do kterého vložte oba mikrofilmy. Tím získáte MO disk, se kterým bežte do učebny a zadejte ho do počítače. Budete muset zadat dva znaky, které jste získali z mikrofilmů a s pomocí Billyho je zadat na pultících. Všechny dveře chráněné sochami s meči se tím otevřou. Běžte hned do těch prvních v učebně a běžte do dveří s obří šachovnicí na podlaze. Zatím se žádných figurek nedotýkejte! Běžte k šachovnici na stole a podívejte se jak máte figurky posunout. Udělejte to tak, ale pozor na to, aby jste nehýbali s jinou figurkou než s králem, jinak celou místnost zaplaví plyn. Poté si seberte knihu pod šachovnicí na stole a vyndejte z ní černé křídlo. Nyní už jen poskládejte sošky anděla a ďábla. Pokud jste je už neposbírali tak jsou další části v místnosti kde jste našli granátomet a v místnosti s brokovnicí vedle žebříku. Obě sochy dejte soše na váhy v hlavní hale. Tím si otevřete cestu do podzemí, kam se také vydejte. Proběhněte chodbou mezi pavouky až do místnosti se savem. Na zdi je mapa a na stole zpráva, uložte si hru a běžte dál. V další místnosti běžte až k hornímu otvoru ve zdi a s pomocí Billyho vlezte do mučírny. Běžte k regulátoru energie a s vypínači postupujte takto: nahoru, nahoru, dolů, nahoru a nahoru. Tím otevřete dveře v mučírně, místnost v chodbě s pavouky a zastavíte páru ve sklepě v chodbě za jídelnou. Rebecca bude napadena a zřítí se, ale podaří se jí zachytit se, přesto se však sama z této situace nedostane a Billy jí bude muset pomoct. S Billym se vraťte do haly a po cestě si nezapomeňte skočit pro náboje do nově otevřené místnosti. Severními dveřmi v jídelně projděte až do sklepa. Pozor na opice. Až se dostanete k Rebecce, bude následovat menší video, po kterém si uložte hru a odejděte hlouběji do podzemí. V místnosti s vodopádem je klíč k dílům na vylepšení pistole pro Rebeccu. V dvojitých dveřích jsou v kontrolní místnosti dvoje náboje do brokovnice a malá skříňka obsahující díly k vylepšení pistole. Kód je 385. Nyní se rozdělte, vyzbrojte Billyho a Rebeccu nechte v kontrolní místnosti. Běžte s Billym dolu do části s bránami a s Rebeccou si pohrávejte s páčkami, dokud nezískáte klíč. Zabijte Huntery a vraťte se do místnosti v podzemí kde je altánek se sochami zvířat. Zapalovačem je rozsviťte v tomto pořadí: jelen, vlk, kůň, tygr, had a orel. Otevře se brána do chydby s dvěma místnostmi, napravo je v krbu první tabule a na stole prázdné láhve. V druhých dveřích je jen zpráva na čtení. Vraťte se zpět do místnosti, kde jste našli granátomet a odemkněte modré dveře. V místnosti hned napravo si dejte pozor na humanoidní pijavici a seberte si páku od svěráku. Vyjděte ven a běžte do dalších dveří, kde je bar a piáno, na která zahrajte s Rebeccou. Otevřou se tajné dveře ve kterých je láhev, náboje do magnum a především baterie. Až si ji vezmete, dveře se zavřou a vy musíte s Billym opět zahrát na piano, aby se otevřeli. Pokračujte do další chodby s dvěma dveřmi. V těch nahoře použijte páku na svěrák, čímž získáte druhou tabuli. V dalších dveřích jsou náboje a kytičky. V hale projděte vchodovými dveřmi na jihu ven a zandejte baterii do výtahu a přivolejte ho. Bednu ve výtahu musíte posunout k prvnímu levému sloupu na zbořeném mostě, aby jste si z něj mohli vzít třetí a poslední tabuli. Se všemi třemi tabulemi jděte do místnosti, kde vás napadla obří stonožka a jděte dveřmi, které předtím chránili sochy s meči. Uvnitř slezte dolu a zadejte všechny desky do panelu, tím se vám zpřístupní cesta do další části hry. Ještě než se tam vydáte, tak si skočte pro vystřelovací hák a dobře se vyzbrojte.


3. Laboratoř


Běžte až k dveřím kostela a pak doprava k altánku. S Rebeccou si stoupněte na vypínač na zemi, tím otevřete dveře do kostela. Vyzbrojte Billyho a běžte s ním do kostela. V místnosti napravo od oltáře si uložte hru a posbírejte náboje a zdraví. Při návratu k oltáři budete napadeni obřím netopýrem. Není nijak těžký, více vám zatopí spíše jeho malý netopíří doprovod. Malé netopýry se snažte ignorovat a zaměřte se na velkého. Pár dobře mířených ran z granátometu by mělo stačit. Opusťte kostel a u dveří si povšimněte zející díry ve střeše, kterou po sobě zanechal netopýr. S Rebeccou se vystřelte nahoru, přeběhněte přes střechu až dolu na zahradu a přepínačem nahoďte výtah, odemkněte dveře a spolu s Billym sjeďte výtahem dolu do laboratoře. Běžte do knihovny, kde je další zpráva a v zadní části díra ve stropě. Opět se s Rebeccou vystřelte nahoru. Pozor na humanoidní pijavice. Na stole je zpráva, vezměte si mapu a v uličce vedle dveří z přístroje i tobolku s pijavicí. Odejděte a na chodbě zmáčkněte spínač, kterým uvolníte cestu Billymu. Pokračujte dále až do místnosti s malou plynovou komorou, posbírejte náboje a zprávu a jděte dvojitými dveřmi dále do místnosti s malým výtahem hned u dveří. Je zde další zpráva a sprej. V koutě je ale hlavně nádrž s červeným herbem, který smíchejte se zeleným herbem (pokud ho nemáte, tak ho můžete získat v tréninkovém centru vedle místnosti s šachovnicemi), tím získáte nový herb, který smíchejte s tobolkou. Vypreparovanou modrou pijavici pošlete výtahem dolu Billymu do knihovny. S Billym opusťte knihovnu a pokračujte nyní už uvolněnou chodbou k dveřím s bustou Marcuse a použijte pijavici. V místnosti si přečtěte zprávu, seberte náboje, z regálu regulátor a v další místnosti si ze sochy seberte zelenou pijavici, kterou pošlete výtahem Rebecce. Se zelenou pijavicí otevřete dveře v této místnost. V márnici jsou náboje a sterilizační nádržka, kterou použíjte na malou plynovou komoru. Ve vnitř vemte klíč a jděte na chodbu kde jste přehodili páku na otevření chodby a odemkněte dveře na východě. Uvnitř si dejte velký pozor na dva Huntery a vzadu mezi klecemi si vemte číselný zámek, který pošlete dolu Billymu. Číselný zámek použíjte na dveře v chodbě s dveřmi s bustou Marcuse. Kombinace je 4, 8, 6, 3. Vedle lanovky na stěně je spínač, kterým přesunete plošinu s žebříkem k hornímu patru. S Rebeccou se vraťte do chodby kde jste byli předtím a vejděte do prostředních dveří. Slezte po plošině s žebříkem dolu k lanovce. V rohu je další díra ve stropě, kterou se opět dostaňte nahoru do řídící místnosti. Jsou zde náboje do brokovnice a taky ovládač panelu, který použijte spolu s regulátorem na řídící panel. Tím aktivujete lanovku, ale ještě než do ní stačíte nastoupit napadne Billyho opice a on se zřítí do kanálu. Rebeccu pro změnu zase překvapí humanoidní pijavice, kterou zabijte. Vraťte se zpět do řídící místnosti
a znovu aktivujte lanovku. Nastupte do ní a opusťte laboratoř.



4. Fabrika


Uvnitř lanovky si nezapomeňte vzít Magnum, který si však šetřete hlavně na bosse. Až vyjdete z lanovky, tak běžte po schodech nahoru, projděte otevřenými dveřmi a ocitnete se v lokaci známe z RE 2. Běžte do malé kontrolní místnosti u výtahu, kde si vezměte klíč a běžte do místnosti se savem a použijte ho. Nastupte na přivolanou plošinu a sjeďte dolu. Běžte k výtahu, narazíte na Enrica, po rozhovoru s ním si vemte ze země klíč, kterým aktivujete další výtah na východní stěně. Tím přivoláte Tyranta. Pokud jste si šetřili náboje do Magnumu, tak teď je nejvyšší čas je použít. Držte se z dosahu jeho drápů. Bude stačit 8 nábojů do Magnumu, aby jste se ho zbavili. Nastupte do výtahu, máte teď na výběr čtyři patra, ve třetím právě jste, v prvním se můžete vrátit do výcvikového centra, ve druhém k lanovce a do čtvrtého patra máte teď jet.


5. Čistička


Nacházíte se v poslední části hry, ze které už není návratu. V místnosti s velkou obrazovkou posbírejte náboje a na displeji pro regulaci výkonu spojte všechny body. Není to těžké, chce to jen trochu trpělivosti. Výtahem sjeďte dolu. Pokračujte dále do komplexu, projděte kolem dveří, kterým chybí kolo, až do místnosti s kulečníkem. Schody dolu pokračujte dále k vysokozdvižnému vozíku, seberte kytičky a jděte dále cestou, která pokračuje pořád hlouběji, až se znovu setkáte s Billym. S Billym jděte do místnosti s prázdným bazénem a krabicemi, kterou jste míjeli cestou sem. Rebeccu postavte nahoru k ovladači a s Billym posuňte krabice ke zdi tak, aby se po nich dalo přejít na druhou stranu. Pak naplňte bazén vodou a vyzvedňete si kolo. Kolo použijte na dveře, které jsou před místností s kulečníkem. Vyšplhejte s Rebeccou po žebříku a použijte nádrž na červený herb. Slezte dolu a projděte dveřmi v severovýchodním rohu. Pokračujte dále do místnosti se spoustou nábojů a výtahem v rohu místnosti. Sjeďte dolu a znovu se utkejte s Tyrantem. Bude stačit opět jeden zásobník do Magnumu. Poté zmáčkněte vypínač na zdi, který spustí dolu žebřík, po kterám vylezte nahoru a seberte si panel, se kterým se vraťte zpět do místnosti se spoustou nábojů a použijte ho na ovládací panel. Pošlete Rebeccu v boxu na druhou stranu. V ovládací místnosti s Rebeccou snižte hladinu vody v přehradě a přepněte se na Billyho se kterým sjeďte do místnosti, kde jste před chvíli bojovali s Tyrantem a projděte dveřmi do přehrady. Projděte jí až do komplexu za Rebeccou. S Billym se dostaňte až do laboratoře s nádrží na modrý herb, přepněte se na Rebeccu a přesuňte se do laboratoře kde je Billy. Červený herb zkombinujte s modrým herbem, tím získáte kyselinu sírovou, kterou smíchejte s průmyslovou vodou, která je v této místnosti na stole. Tak získáte tekutinu do baterie. Běžte po schodech dolu a u schodů si s Billyho pomocí vemte z police prázdnou baterii, kterou smíchejte s tekutinou. Baterii zandejte do vysokozdvižného vozíku a od mrtvoly se vemte kartu. S kartou otevřete mechanické dveře v místnosti na druhé strane přehrady. Vemte si co nejvíc života a nábojů, konec se blíží. Hned za dveřmi se utkáte s mutací Marcuse. Billymu dejte granátomet s Acid náboji a Rebecce Magnum. Palte do něj hlava nehlava, dokud nepadne. Posbírejte si náboje a dvoje klíče, kterými odemknete dveře do další části. Uložte si hu a připravte se na poslední souboj. Vyjeďte výtahem nahoru, plošinu však zničí další mutace Marcuse. Máte na boj omezený čas, tekže se moc nezdržujte. Musíte s Billym upoutávat pozor monstra, zatímco Rebecca bude automaticky aktivovávat čtyři ventily. Vždy když bude Rebecca pobíchat okolo k dalšímu ventilu, několikrát na něj vypalte z granátometu nebo magnumu. Hlídejte si hladinu zdraví a taky náboje, aby vám nedošli zbytečně brzy. Po aktivování posledního ventilu si jen vychutnejte vyvrcholení a závěr celé hry.
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one